tisdag 15 december 2009

Firmafest

Var ju på firmafest i lördags. Himla roligt var det. Var först och bowlare och sen bar det av till Laguna för lite mat. Mycket smaskigt. Black and white har jag för mig att det var. :-D

Efter Laguna så gick jag till Arran för det var 30++ där och dom hade lite livemusik. Hardrock Halleluja Moments om jag inte missminner mig.

Nåväl lägger ut lite bilder på bandet i alla fall. Har lite film från bowlingen också men jag tror att jag avstår från att lägga ut dom med tanke på mina arbetskamrater.

Håll till godo:

























Och jo, jag har trixat lite med bilderna. Kvalitén blir ju inte den bästa med mobilkamera så det är ju nästan ett måste.

Om nån i bandet ser detta och känner att inte fan vill vi vara med i den där bloggen så är det bara att lämna en kommentar så tar jag bort bilderna.

/ Roger Norman. Skriven med Bloggpress för iPhone.

1 kommentar:

  1. Har du 7000 kr över åt mig så ja tack gärna :D

    SvaraRadera