onsdag 3 mars 2010

Foto och bildbehandling

Är ju ganska intresserad av fotografering och bildbehandling. Tyvärr säger plånboken nej till inköp av en riktigt bra kamera just nu men jag har siktet inställt på en Nikon D90 någon gång i framtiden. Undertiden får jag hålla tillgodo med mobilkameran och kompaktkameran jag har.

Man kan ju göra ganska mycket roligt med dom också.

Photoshop är nått jag arbetar på att lära mig mer om och det är riktigt roligt. Man hittar nya häftiga effekter och annat dagligen.

Sen har jag köpt en del bildbehandlingsprogram till iphonen också. Kan faktiskt bli riktigt coola bilder med endel av dom.

Min favorit fotoapp just nu är Moremono red edition
Här kommer några exempel.

Ballerina kladdkaka. Syndigt gott




Adrian som visar sin bästa sida.



Frugan och hennes nya frisyr.




/ Roger Norman. Skriven med Bloggpress för iPhone.

Location:Saturnusvägen,,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar