måndag 8 mars 2010

Skoter och photoshop.

Verkar vara svårt att komma ihåg att blogga. Ja ja, bättre sent än aldrig.

Det vart vedhämtning med hjälp av skoter men såklart glömde jag ju att fotografera. Frugan däremot brände av en bild innan vi for.
Såhär snygg kan man vara



Efter vedhämtningen så pustade jag ut en stund hemma men vädret var så rackarns fint så jag var bara tvungen att ge mig ut en sväng till med skotern. Lyckades få med mig Adde och Sofie också. Adrian är ju inga problem att få med på skoter men Soffan är lite värre. Den här gången gick det dock utan problem.
Här är då mina älsklingar under premiärturen 2010:









Har ju börjar lite smått att lära mig Photoshop. Är sketans kul att trixa med bilder och fixa loggor och annat smått och gott. Min nya hobby är att lägga texturer på bilder. Kan bli riktigt häftiga effekter. Så... Såhär snygg blev jag i alla fall.





Well, thats about it for today. Toodles!


/ Roger Norman. Skriven med Bloggpress för iPhone.

Location:Saturnusvägen,Kiruna,Sverige

1 kommentar:

  1. Du vet vad man säger; det är lättare att få en kamel genom nålsögat än att få upp en soffa på skotern

    SvaraRadera